Pytania i odpowiedzi

 

  • Wybierz z menu głównego wzór, który Cię interesuje lub wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", aby znaleźć wymarzony wzór nadający się do wydrukowania w formie fototapety, obrazu, plakatu lub naklejki.
  • Kliknij w wybrane zdjęcie, a otworzy się strona wzoru.
  • Wybierz rozmiar wydruku.
  • Kliknij "Kup Teraz" i wypełnij formularz zamówienia.
Formy płatności szczegółowo opisane znajdziesz tutaj.
Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każda usługa wykonywana jest pod indywidualne zamówienie.
Czas realizacji zamówienia oraz koszty wysyłki znajdziesz tutaj.

Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co do dalszych kroków znajdziesz tutaj.

Oczywiście, istnieje taka możliwość, masz na to 60 dni jeśli paczka jest nieuszkodzona i  zapakowana. 

Oczywiście, aby wprowadzić więcej zmian, opisz je dokładnie w komentarzu do zamówienia. Po jego otrzymaniu Sprzedawca skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły zamówienia. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie.

Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na nie odpowiedzi lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady konsultanta, zajrzyj tutaj.

Na każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą mailową. Służą do tego statusy zamówień:

  • złożone - zamówienie zostało poprawnie złożone;
  • opłacone - przedpłata na koncie pinturas.pl została zaksięgowana;
  • w realizacji - zlecenie trafiło do Sprzedawcy i jest realizowane;
  • wysłane - Twoja paczka została przekazana kurierowi. Wraz z informacją o wysyłce dostaniesz również e-mail z numerem listu przewozowego, abyś mógł śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.

Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.

Zawsze możesz skorzystać z porady wykwalifikowanych doradców, którzy posiadają ogromne doświadczenie. Skontaktuj się z nimi tutaj.

Jak najszybciej skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres: bok@pinturas.pl Postaramy się, aby tak szybko, jak to tylko możliwe, Twoje zamówienie zostało uzupełnione lub wykonane ponownie.

Oczywiście, wystarczy zapisać się do newslettera Pinturas.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl