Producenci
Zwroty i reklamacje

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI LUB ZWROTU

USZKODZONA PRZESYŁKA

Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody. W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.

REKLAMACJA DOOR-2-DOOR

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne, w tym:

  • - zły rozmiar

  • - zły kadr/zły materiał

  • - brak części składowych zamówienia

W celu zgłoszenia reklamacji wypełnij formularz znajdujący się na dole strony. 
W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.

UWAGA

Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.

ZWROTY

Każde zamówienie jest realizowane indywidualnie i staramy się, abyś był pozytywnie zaskoczony. Jeśli jednak zamówiona usługa nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z opcji zwrotu w ciągu 60 dni od dostarczenia zamówienia, bez podania przyczyny. Zwracane zamówienie zostanie przyjęte tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie oryginalne, nieuszkodzone i z kompletną zawartością. 
Masz trzy opcje do wyboru przy zwrocie usługi i wydruku:

  • Otrzymasz poprawione zamówienie - zgodnie z Twoimi wskazówkami.

  • Otrzymasz zrealizowane nowe zamówienie za tę samą cenę.

  • Otrzymasz zwrot pieniędzy na wskazane konto w ciągu 14 dni roboczych lub w formie Vouchera

Aby skorzystać z prawa zwrotu skontaktuj się ze Sprzedawcą, wypełniając poniższy formularz.

Prawo zwrotu nie obowiązuje, gdy zwracane zamówienie dotknięte jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI LUB ZWROTU

 

Przykład formularza:

 

Miejscowość, data

Do

Deeps Studio Patryk Kamiński

43-300 Bielsko-Biała

Ul. Partyzantów 44

 

 

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

 

 

Reklamacja towaru

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

 

 

Z poważaniem

 

*niepotrzebne skreślić

 

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Deeps Studio Patryk Kamiński
Partyzantów 44

43-300 Bielsko-Biała

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Deeps Studio Patryk Kamiński
Partyzantów 44

43-300 Bielsko-Biała

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl